چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
جشنواره ادبی کودک و نوجوان شهروندی در اصفهان کلید خورد

دومین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی ۱۳۹۹ مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری كتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، نویسندگان و شاعران ادبیات کودک و نوجوان در بخش‌های داستان خردسال، داستان 7 تا 9 سال، ۱۰ تا ۱۲ سال و نوجوان می‌توانند در دومین جشنواره شعر و داستان کودک و نوجوان شهروندی شرکت کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۱۵ مهرماه ۹۹ است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی www.shahrvand-isf.ir ارسال کنند.

در همه بخش‌ها به انتخاب داوران برکنار نفرات برتر تا ۱۰ اثر تقدیر می‌شود و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به آثار اهدا و امکان چاپ اثر در کتاب جشنواره نیز به آن تعلق می‌گیرد.

آثار تصویرسازی شده در بخش ویژه موردبررسی قرار می‌گیرد و صاحبان آثار برگزیده و تقدیری حق چاپ، ویرایش و کارشناسی و تصمیم‌گیری در تمامی مراحل چاپ را به دبیرخانه واگذار کرده‌اند.

با ارسال اثر شرکت‌کنندگان مالکیت معنوی اثر ارسالی و حق هرگونه استفاده از آثار برگزیده و تقدیری را به دبیرخانه واگذار می‌کنند.

شرایط عمومی ارسال آثار به جشنواره نیز این است که پیش‌ازاین درجایی چاپ‌نشده و در جشنواره‌ای حائز رتبه نشده باشد.

آثار باید به‌اندازه قلم ۱۴ با فونت B Nazanin تایپ و به دبیرخانه ارسال شود و صفحات متون بدون ذکر مشخصات صاحب اثر ارسال شود و محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان در جشنواره وجود ندارد و دبیرخانه بدون در نظر گرفتن سن شرکت‌کنندگان فقط اثر را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

موضوع‌های جشنواره شامل اخلاق شهروندی، مصرف بهینه انرژی تعلق به شهر مشارکت و اهمیت آن در زندگی شهری مسئولیت‌پذیری و آگاهی نسبت به حقوق شهروندی، مدیریت خشم، مدیریت گفتگو، فرهنگ آپارتمان نشینی، آگاهی از شیوه‌های مراقبت از اموال عمومی در شهر در حمل‌ونقل عمومی و پاک پسماند و بازیافت کاهش مصرف پلاستیک، کاهش تولید پسماند فضای سبز و محیط‌زیست، احساس تعلق به فضای سبز شهری آتش‌نشانی حوادث و ایمنی خطرات آتش‌سوزی چهارشنبه‌سوزی و روز طبیعت فرایند امداد خواهی وامداد رسانی اورژانس ۱۱۵ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها