سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران از  خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کرد

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران علاوه بر دیدار با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کرد.

به گزارش حبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، ایوب دهقانکار سه‌شنبه در آستانه روز خبرنگار با محمدرضا نوروزپور، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا دیدار و از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کرد.

وی پس از این دیدار، با حضور در بخش‌های مختلف سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ازجمله اتاق خبر به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ گفت.

به‌گفته دهقانکار، همان‌گونه که انتظار می‌رفت، اصحاب فرهنگ و هنر کشور در ایفای مسئولیت اجتماعی خود و عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پیشتاز بودند و در همین راستا، اولین صنوفی که به دعوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تعطیلی فعالیت‌های خود به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا لبیک گفتند و هموطنان را به در خانه ماندن تشویق کردند اصحاب فرهنگ و هنر بودند.

در راستای تحقق بخشی از برنامه‌های معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از ناشران و کتابفروشان کشور مقرر شده‌است طرح تابستانه کتاب ٩٩ از شنبه ١٨ مرداد، مصادف با عید غدیرخم تا پنج‌شنبه (٣٠ مرداد‌) از سوی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شود.

به پاس تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت، «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» به‌عنوان شعار تابستانه کتاب ۹۹ برگزیده و اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها