سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
اهدای گواهی ثبت از کتاب «هزار و یک شب» تا آثار هوشنگ مرادی کرمانی

در جدیدترین جلسه کمیته ملی حافظه جهانی، گواهی ثبت آثار به برخی از فرهیختگان و فعالان عرصه میراث معنوی و فرهنگی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، جدیدترین جلسه کمیته ملی حافظه جهانی با حضور اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و رییس کمیته ملی حافظه جهانی در محل اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
 
کمیته ملی حافظه جهانی در این جلسه ضمن بررسی فعالیت‌های انجام شده و امور در دست اقدام؛ گواهی ثبت آثار برخی از فرهیختگان و فعالان عرصه میراث معنوی و فرهنگی را به آن‌ها اهدا کرد.
 
بر همین اساس گواهی ثبت آثار هوشنگ مرادی کرمانی، گواهی ثبت کتاب «هزار و یک شب» به نماینده کاخ موزه گلستان، گواهی ثبت «مجموعه نقشه‌های فرش‌های سید ابوالفتح زیدی لطیفی» مشهور به رسام عرب زاده اهدا شد.
 
همچنین در این جلسه گواهی ثبت آثار دیگری چون «مجموعه نسخه‌های خطی نقشه‌های جغرافیای ترسیمی عباس سحاب» به محمدرضا سحاب و فاطمه پاک و گواهی ثبت اثر «مجموعه اسناد روابط بین المللی ایران در طول سال‌های 1186 تا 1304 هجری شمسی» به محمد مهدی کمالی، رئیس اداره حفظ و نگهداری اسناد وزارت امور خارجه، مژده محمدی و سعید خطیب زاده تقدیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها