سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
اعلام فراخوان «حباب رنگین» با موضوع «افول و زوال ایالات متحده آمریكا» فراخوان داد

فراخوان علمی با عنوان «حباب رنگین» با موضوع «افول و زوال ایالات متحده آمریكا» آماده دریافت آثار (یادداشت‌ها و مقالات) دانشجویان و استادان تا 15 شهریور ماه است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) نشانه‌های پایان ذلّت‌بار هیمنه آمریكای ایمن و فریفته به بازوی نظریه لیبرال دموكراسی، تكنولوژی، فناوری، اقتصاد، سیاست و جنگ‌افزار، هویدا شده است و این ابَرقدرت پوشالین و شیر پشمین، در شرف آسیب‌پذیری جدّی از همین توانمندی‌ها و مزیت‌های ظاهراً برتر است و عن‌قریب، نه تنها سیطره و سرفرازی نیم‌بند خود را از دست خواهد داد كه هرآینه، سرنگون نیز خواهد شد. 

برجسته كردن تصویر حقیقی وضعیت آشفته ایالات متحده آمریكا و مآلاً،  الگو‌زدایی از  آن، می‌تواند رسالت كنونی هر آزاده‌ای در سراسر عالم؛ بویژه آزادمردان ایران اسلامی باشد. درگام دوم انقلاب اسلامی، به طریق اولی، از اهل علم، انتظار می‌رود كه با رویكردهای اسلامی، انقلابی و جهادی، و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود علمی، هنری، ادبی و ... ، در سطح ملّی، منطقه‌ای و بین‌المللی، جهت تبیین و افشای این چهره منكوب از آمریكای جنایتكار، استوار و نستوه، فعّالانه وارد كارزار نرم فرهنگی و تمدّنی شوند و با حول و قوه الهی، مقدمات ازاله این غده سرطانی بد‌خیم را از پهنه گیتی، بیش از پیش فراهم سازند.

بر این اساس، یكی از مظاهر مرجعیت دانشگاه امام صادق علیه‌السّلام، واكنش علمی و به‌هنگام نسبت به مسائل و وقایع مهمّ ملّی، منطقه‌ای و جهانی است. این دانشگاه مرجع اسلامی با پشتیبانی و حمایت وزارت عتف، با توجه به وضعیت كنونی ایالات متحده آمریكا و با هدف انتشار تصویر و روایت جدید از این كشور، از طریق فراخوان علمی با عنوان «حباب رنگین» با موضوع «افول و زوال ایالات متحده آمریكا» در سطوح گوناگون سیاسی، اجتماعی، حقوقی، اقتصادی، نظامی و ... در تراز رویكرد‌ها و دغدغه‌های مقام معظّم رهبری مدّ ظلّه‌العالی، پذیرای آثار (یادداشت‌ها و مقالات) دانشجویان و استادان تا 15 شهریور ماه است.

آثار پس از ارزیابی در دو قالب كتاب چاپی و مجازی منتشر خواهد شد. به نفرات اوّل تا سوم نویسندگان مقالات و یادداشت‌ها در دو سطح استادان و دانشجویان، ضمن ارایه گواهی معتبر، جوایزی اهداء خواهد شد.

پل ارتباطی جهت ارسال آثار:
اساتید:ble.ir/join/NTk1MWQ1MW
دانشجویان: @Isu_student_voice
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها