دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
وبینار دومین سلسله نشست‌های «کرونا و تحولات فرهنگی» برگزار می‌شود

افتتاحیه دومین سلسله نشست‌های «کرونا و تحولات فرهنگی»، با عنوان قلمرو روابط فرهنگی بین‌المللی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور سید عباس صالحی به صورت ارتباط زنده تصویری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، با هدف تحلیل و بررسی تاثیر اپیدمی کرونا بر روابط فرهنگی بین‌المللی، نخستین وبینار از سلسله نشست‌های «کرونا و تحولات فرهنگی» را با عنوان قلمرو روابط فرهنگی بین‌المللی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها با سخنرانی سید‌عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عباس مرتضی، وزیر فرهنگ جمهوری لبنان و جمعی از صاحب‌نظران برگزار می‌شود.

در این وبینار که چهارشنبه‌(15مردادماه) از ساعت 15 و 30 دقیقه به وقت تهران به‌صورت زنده از لبنان پخش خواهد شد، الهذیلی، استاد ادبیات و تمدن فرانسه در چهارچوب موضوع تاملات مفهمومی پیرامون عصر جهانی‌سازی پساکرونا، هیلانه عطاالله، عضو اتحادیه نویسندگان فلسطین_سوریه_ پیرو موضوع اپیدمی کرونا و قلمرو روابط فرهنگی بین‌الملل و طلال عتریسی، نویسنده، پژوهشگر و استاد علوم اجتماعی لبنان در قالب موضوع تاب‌آوری نظام فرهنگی بین‌الملل در شرایط بحران کرونا سخنرانی خواهند کرد.
 
همچنین مهی خیر‌بک، استاد ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لبنان، جمال زهران، دبیرکل جمعیت عربی علوم سیاسی و عضو پارلمان مردمی مصر و الیاس زغیب، رئیس شورای سندیکای نویسندگان لبنان به ترتیب در قالب موضوعاتی چون تهدیدهای کرونایی در مناسبات فرهنگی بین‌الملل، ظرفیت‌های نوین روابط فرهنگی بین‌الملل در شرایط پساکرونا و اپیدمی کرونا؛ له یا علیه افسارگسیختگی جهان‌سازی به ایراد سخن خواهد پرداخت.
 
برای حضور در این نشست، لازم است برنامه  zoom cloud meeting را بروی تلفن همراه و یا رایانه نصب و از طریق رمز ورود 275-085-8949 وارد جلسه شوید یا از طریق لینک https://us04web.zoom.us/j/2750858949 نشست را دنبال کنید.

برای دریافت پخش زنده خبرگزاری یونیوز از طریق تلفن همراه به آدرس https://www.u.news.net/ar/20/10/2677/live-%7C-Unews-Agency.htm   مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها