یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
عرضه 150 عنوان کتاب با تخفیف 20 درصدی همزمان با دهه ولایت

مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: به منظور پاسداشت دهه امامت و ولایت تا عید سعید غدیر خم بصورت مجازی و حقیقی طرح فروش آثار با تخفیف ویژه در فروشگاه‌های این انتشارات اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی به نشر، حسین سعیدی، مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: بیش از 150 عنوان کتاب با موضوعات سیره نبوی و علوی با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.
 
وی با بیان اینکه تخفیف در نظر گرفته شده برای این عناوین 20 درصد است، ادامه داد: علاقمندان جهت تهیه این آثار می‌توانند از فروشگاه‌های کتاب انتشارات آستان قدس رضوی و هچنین فروشگاه مجازی طریق اقدام کنند.
 
مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: در این طرح علاوه برآثار به نشر، کتاب‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی و مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی نیز عرضه می‌شود.
 
سعیدی در خصوص برخی از عناوین مهم این طرح به ویژه در بخش کودک و نوجوان گفت: مجموعه 4 جلدی یاران پیامبر به قلم محمود پوروهاب، مجموعه 4 جلدی قصه‌های نهج‌البلاغه به قلم مجید ملامحمدی، جلدهایی از مجموعه پیامبر(ص) به قلم نقی سلیمانی، جلدهایی از مجموعه یک نفر تو را دوست دارد به قلم علی باباجانی، بهترین کریسمس من ازمرضیه جوکار از مهمترین این آثار هستند.مدیرعامل به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همچنین یادآور شد: اجرای طرح‌های مناسبتی تخفیفی در این انتشارات به تناوب تا پایان سال در دستور کار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها