یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
مجموعه داستان تخیلی ماهک به دست کودکان رسید

مجموعه دو جلدی داستان تخیلی «ماهک» از سوی انتشارات به‌نشر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی به‌نشر «ماهک و غول سرزمین پارچه‌ها» و «ماهک و پارچه باف‌های کلینجا ملینجا» عناوین این دو جلد از مجموعه داستان تخیلی ماهک هستند که به قلم اعظم سبحانیان نوشته شده و در قالب کتاب‌های پروانه، ویژه گروه سنی «ب و ج» منتشر شده است.

کتاب «ماهک و غول سرزمین پارچه‌ها» در 88 صفحه قطع وزیری با قیمت 14 هزار تومان منتشر شده است، در این کتاب می‌خوانیم: ماهک به خاطر نجات دادن ملکه‌ آدم فضایی‌های پارچه‌ای از دست غول‌ها، سنگ درخشانی از فرمانروای آدم فضایی‌‌ها پاداش می‌گیرد. او با این سنگ قدرت پیدا می‌کند که به هر سرزمین پارچه‌ای برود. سرزمین پارچه‌ای پر از رمز و راز است که باعث می‌شود هر بار ماهک ماجراهای جالبی را دنبال کند.

کتاب «ماهک و پارچه باف‌های کلینجا ملینجا» در 104 صفحه قطع وزیری با قیمت 20 هزارتومان منتشر شده است. در این کتاب ماهک به خاطر نجات دادن ملکه‌ آدم فضایی‌های پارچه‌ای از دست غول‌ها، سنگ درخشانی از فرمانروای آدم فضایی‌‌ها پاداش می‌گیرد. او با این سنگ قدرت پیدا می‌کند که به هر سرزمین پارچه‌ای برود. سرزمین پارچه‌ای پر از رمز و راز است که باعث می‌شود هر بار ماهک ماجراهای جالبی را دنبال کند.

این دو کتاب از سوی فرشته جعفری فرمند تصویرگری، مجید محبوبی ویراستاری و مجید کاظمی طراحی جلد آن‌ها را انجام داده است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها