یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کتاب «لولوی قشنگ من» پویانمایی می‌شود

انیمیشن «لولوی قشنگ من» بر اساس کتابی با همین نام نوشته سحر انواری از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سعادت رحیم‌زاده درباره موضوع مدنظر در انیمیشن «لولوی‌ قشنگ من» توضیح داد: این انیمیشن بر اساس کتابی با همین نام نوشته سحر انواری از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید می‌شود. نسخه انگلیسی این کتاب نیز در کانون به چاپ رسیده است.

به گفته کارگردان این اثر، انیمیشن «لولوی قشنگ من» به موضوع عشق می‌پردازد، مفهومی که ساده و همه‌گیر است، ولی برای کودک سخت و پیچیده به نظر می‌رسد.  
او اظهار امیدواری کرد که این انیمیشن با بچه‌ها ارتباط برقرار کند تا آنان هم درک درستی از مفهوم عشق پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: همه تلاشم را می‌کنم که مانند داستان کتاب که مخاطبش کودک است، انیمیشن «لولوی قشنگ من» هم برای کودک مناسب باشد.

این انیماتور با بیان این‌که سارا رحیم‌زاده نقاش و انیماتور این اثر است، افزود: کاراکتر اصلی این انیمیشن ۹ دقیقه‌ای یک بزغاله و مترسک هستند.

وی درباره تکنیک مورد نظر خود برای ساخت انیمیشن «لولوی قشنگ من»، گفت: در ساخت این انیمیشن از تکینک رنگ خیس روی شیشه (نقاشی روی شیشه) استفاده می‌کنم.

رحیم‌زاده همچنین گفت: فیلم‌نامه این اثر نوشته شده، استوری‌برد آن نیز انجام شده و در مرحله طراحی کاراکتر، کانسبپت و فضا هستم.  

او در پایان سخنان خود درباره زمان پایان ساخت انیمیشن «لولوی قشنگ من» اظهار کرد: تلاش می‌کنم این انیمیشن تا دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که اسفند ۹۹ برگزار می‌شود به پایان برسد، چراکه حضور در این جشنواره برای هر فیلم‌ساز انیمیشنی اهمیت دارد.

یادآوری می‌شود سعادت رحیم‌زاده، مدرس دانشگاه و عضو رسمی انجمن آسیفای ایران و آسیفای بین‌الملل است. او عضو هیأت انتخاب دهمین دوره و داور بخش مسابقه ایران یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران نیز بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها