دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
روایت محمود پوروهاب از «یاران پیامبر»

مجموعه 4جلدی «یاران پیامبر» در قالب کتاب‌های پروانه به قلم محمود پوروهاب منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی به نشر، «آخرین مهاجر- عبدالله پسر اریقط و معاذ پسر جموح»، «آن روی زیبا- مصعب بن عمیر»، «تنها زندگی می‌کنی - ابوذر غفاری» و «سال‌های بردگی - بلال حبشی»، عناوین این چهار جلد هستند.

«آخرین مهاجر» به فرازهایی از زندگی عبدالله پسر اریقط و معاذ پسر جموح می‌پردازد. این دو جزء یاران پیامبر بودند و تعامل آنها با پیامبر هنگام مهاجرت به مدینه در قالب داستان بیان می‌شود.

این کتاب در 32 صفحه قطع وزیری و با قیمت 10 هزارتومان  در 2 هزار نسخه وارد بازار شده است.

«آن روی زیبا» نیز نگاهی به زندگی مصعب بن عمیر، چگونگی اسلام آوردن و تلاش بی‌وقفه آن شهید راه حق در نشر اسلام و سرانجام شهادت او در 64  صفحه قطع وزیری دارد که با قیمت 11 هزارتومان  در 2 هزار نسخه وارد منتشر شده است.

«تنها زندگی می‌کنی» هم به فرازهای برگرفته از زندگی ابوذر غفاری است که مجاهدی بی‌نظیر بود. این کتاب در 88 صفحه قطع وزیری و با قیمت 14  هزارتومان  در 2 هزار نسخه وارد بازار شده است.

«سال‌های بردگی» نیز سال‌های بردگی فرازهایی از زندگی بلال حبشی در 72 صفحه قطع وزیری است که با قیمت 13  هزارتومان در 2 هزار نسخه منتشر شده است.

این مجموعه در قالب داستان و با موضوع سیره اهل بیت و خاندان و یاران اهل بیت برای گروه سنی نوجوان/ د و هـ از سوی به نشر انتشارات آستان قدس رضوی با تصویرگری وحید خاتمی و صفحه آرایی علیرضا پورحنیفه منتشر شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها