یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
اختتامیه چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری مراسم پایانی چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در روز چهارشنبه اول مرداد ۱۳۹۹ خبر داد. این اختتامیه در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از شبکه ترویج کتابخوانی ایران ابراهیم حیدری در این‌باره بیان کرد: مرحله استانی اختتامیه این برنامه گسترده فرهنگی در بهمن‌ماه سال گذشته در استان‌های مختلف برگزار شده بود که با توجه به شرایط به وجود آمده در اثر شیوع ویروس کرونا، اختتامیه سراسری آن به تعویق افتاد و در نهایت به صورت مجازی و با محوریت پایگاه اینترنتی شبکه ترویج کتاب‌خوانی ایران به آدرس bookpromotion.ir/live و در شبکه‌های اجتماعی وابسته مثل اینستاگرام Bookpromotion.ir، moravejan_ketabkhani، khaneyeketab و سایت آپارات به آدرس Www.aparat.com/prmcig قابل مشاهده است.
 
این مراسم روز چهارشنبه اول مرداد ۱۳۹۹ و از ساعت ۲۱ تا ۲۲ برگزار خواهد شد و باشگاه‌های برگزیده، نامه‌های برگزیده، کلیپ‌های برگزیده، نویسنده برگزیده، تسهیل‌گر برگزیده و ... معرفی خواهند شد.
 
در جریان برگزاری جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان نزدیک به ۲۲ هزار باشگاه با بیش از ۳۳۰ هزار عضو زیر نظر ۲۰ هزار تسهیل‌گر در حال فعالیت هستند.
 
در حاشیه برگزاری این اختتامیه تالار گفت‌وگوی اجتماعی تسهیلگران با موضوع بحث و بررسی شیوه‌های ادامه فعالیت جام باشگاه‌ها در شرایط شیوع ویروس کرونا به مدت سه‌روز فعال خواهد بود و دبیرخانه مرکزی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی از نظرات مشورتی تسهیل‌گران شرکت‌کننده در این تالار بحث و گفت‌وگو برای ادامه فعالیت باشگاه‌ها استفاده خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها