چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
تصویب خرید 32 میلیارد ریال کتاب در جلسه  620 و 621 هیات خرید

هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 700 عنوان کتاب به ارزش 32 میلیارد و 849 میلیون و 250 میلیون ریال را در جلسات 620 و 621 خریداری کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،  به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه 620 و 621 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموع خرید 700 عنوان کتاب در 80 هزار نسخه به مبلغ کل 32 میلیارد و 894 میلیون و 250 هزار ریال مورد تصویب قرار گرفت.  

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به  نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book   بارگذاری شده است. 
 
مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:
 
الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩ ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند: 
 
رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)
کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)
فاکتور فروش (اصل و تصویر):

الف) باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)
ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.
ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود .
د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود .
و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است
پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات

ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.
 
ج) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک به امور مالی تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.
 
د) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های زیر تماس حاصل شود:
 دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات               ٣٨٥١٣٠٤٩   
  1. دفتر تنظیم حواله خرید کتاب                         ٣٨٥١٢٨٥٠
    دفتر امور مالی                                          ٣٨٥١٢٩٩٤    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها