چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کتاب‌های جدید مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب‌های جدید مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه‌های علمیه پنج شنبه ۲۶ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،  آئین رونمایی از کتاب‌های جدید مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های علمیه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه پنج شنبه ۲۶ تیرماه برگزار می‌شود.
 
این مراسم از ساعت ۹ صبح با ارتباط مجازی از طریق سایت اندیشه قم (آپارات و اسکایپ) https://aparat.com/pasokhtv/live و join.skype.com/hbSc1aZULC56 آغاز می‌شود.
 
معرفی کتاب‌ها به شرح زیر است:
 
۱. جنگ روانی کرونا
 
به کارگیری شگردهای خبررسانی، یکی از مؤلفه‌های جنگ روانی است. رسانه‌های معاند و مخالف اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره پس از وقوع هر حادثه انسانی یا طبیعی با بهره جستن از این شگردها می‌کوشند مردم را به باورهای دینی و ارزشی خود بدبین کرده و پایه‌های اعتماد عمومی را ویران سازند.
 
کتاب حاضر، به بررسی و تبیین برخی از شگردهای خبررسانی رسانه‌های دشمن در روزهای شیوع بیماری کرونا می‌پردازد. هدف از این مجموعه بالا بردن سطح سواد رسانه و توانمندسازی خوانندگان در گزینش و پردازش اخبار است.
 
۲. پاسخ به شبهات کرونا
 
در روزهایی که جامعه ما از شیوع بیماری کرونا در تب و تاب بود، همدلی مردم، فداکاری جامعه پزشکی، حضور تحسین انگیز روحانیان و نیروهای جهادی و همگرایی مسئولان نظام در همه سطوح، جلوه‌های زیبایی از ایمان، اعتماد، ازخودگذشتگی، کمک به هم نوع و مواسات را متبلور ساخت. متأسفانه در همان روزها افرادی تلاش کردند تا شیوع بیماری کرونا را دستمایه هجمه به باورها و ارزش‌های دینی و تحقیر نقطه‌های قوت ملی، قرار دهند. کتاب پیش رو پاسخ به شماری از شبهات درباره باورها، ارزش‌ها و نمادهای دینی و مذهبی است که به بهانه کرونا انتشار یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها