دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
حق بیمه تأمین اجتماعی فروردین سهم اعضا واریز شد

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر از واریز حق بیمه تأمین اجتماعی فروردین اعضا(سهم فرد)خبر داد و گفت: تاکنون حق بیمه 17هزار نفر از اعضا از سوی صندوق واریز شده‌است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، فرزاد طایفه‌حیدری با اشاره به پرداخت حق بیمه سه ماهه نخست سال‌جاری گفت: در راستای حمایت از اعضای با پوشش برای جبران خسارت های ناشی از کرونا، طی هماهنگی های صورت گرفته با سازمان تأمین اجتماعی  مقرر شد صندوق اعتباری هنرسهم حق بیمه سه ماهه اول سال 99 اعضایی که تا پایان اسفند 98 دارای قرارداد بیمه فعال بودند را پرداخت کند. 

وی در ادامه افزود: در مرحله اول حق بیمه و سرانه درمان فروردین بالغ بر 8 هزار نفر از اعضایی که هیچ اقدامی برای اخذ فیش و پرداخت حق بیمه انجام نداده بودند، به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شد.

حیدری تصریح  کرد: در مرحله دوم حق بیمه فروردین بیش از 9 هزار نفر از اعضا که مبادرت به دریافت فیش پرداخت از سازمان تأمین اجتماعی نموده و بعد از اطلاع رسانی های صندوق اقدام به پرداخت مستقیم به حساب آن سازمان نمودند، از سوی صندوق به حساب افراد واریز شد. مبلغ سرانه درمان این گروه از اعضا نیز متعاقباً به حساب آنان واریز خواهد شد.

معاون صندوق اعتباری هنر افزود: همچنین برابر با اطلاعیه های قبلی حق بیمه گروه سوم (اعضایی که مبادرت به پرداخت سهم بیمه خود به حساب سازمان تأمین اجتماعی نموده‌اند)، براساس اطلاعات دریافتی از این سازمان به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی درباره واریز حق بیمه  اردیبهشت‌ماه سهم بیمه شده گفت: طی توافق انجام شده با سازمان تأمین اجتماعی حق بیمه اردیبهشت و خرداد اعضایی که فیش پرداخت حق بیمه این دوماه را دریافت نکرده اند براساس زمان بندی توافق شده از سوی صندوق به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق اعتباری هنر تأکید کرد: با توجه به اقدام صندوق در پرداخت سهم حق  بیمه فروردین ، سوابق پرداختی اعضا از طریق سامانه سوابق سازمان تأمین اجتماعی قابل پیگری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها