دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
عفاف مردان؛ سلامت جامعه موضوع امروز به خانه بر می‌گردیم

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» با توجه به نامگذاری موضوع هفتگی خود به نام زندگی عفیفانه که متناسب با هفته حجاب و عفاف انتخاب شده است، امروز (دوشنبه 23تیرماه) نیز این موضوع را درباره مردان جامعه مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ روابط عمومی شبکه پنج سیما، در برنامه «به خانه بر می‌گردیم» امروز (دوشنبه 23 تیرماه ساعت 16:45) که با اجرای محمدحسین مولایی و راحله امینیان روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت؛ دکتر فرشاد نجفی‌پور درباره عفاف مردان؛ سلامت جامعه دقایقی را با بینندگان گفت‌وگو خواهد کرد. 

در بخش دیگری از برنامه، با حضور دکتر فاطمه منتظری نویسنده و پژوهشگر موضوع نقش حجاب در سلامت جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد. 

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» ، این هفته هر روز یک کتاب در بخش کتابخوانی با موضوع عفاف و حجاب و یا واقعه گوهرشاد  به مخاطبان معرفی می‌کند و امروز قرار است از کتاب ۱۷۰ صفحه‌ای «پناه» به قلم الهام تیموری که انتشارات سروش روانه بازار کرده معرفی و بخش‌هایی از آن  در برنامه خوانده شود. 

در معرفی کتاب پناه آمده است: «پناه» داستان دختری است که به‌دنبال آزادی و رهایی از قید و بندهای سنتی و مذهبی خانواده خود است. پس برای رسیدن به این آزادی با بهانه قبولی در دانشگاه، به تهران سفر می‌کند اما در این سفر برای او اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ می‌دهد و تجارب جدیدی کسب می‌کند و همه این‌ها در نهایت باعث می‌شود که او به دنبال پناه تازه‌ای به شهر خود برگردد.

همچنین در بخش کتابخوانی برنامه دیروز نیز کتاب حماسه گوهرشاد که موسسه فرهنگی شاعران پارسی‌زبان به بازار ارایه داده و کتابی است از اشعار برگزیده‌ اولین همایش ملی قیام مسجد گوهرشاد و به انتخاب علیرضا قزوه رونمایی و بخش‌هایی از آن توسط قاسم بی‌نیاز خوانده شد.

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک است که امروز حوالی ساعت ۱۶:۴۵ از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها