دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی به دست کودکان مهاجر افغانستانی رسید

بیش از 800 جلد از تولیدات انتشارات علمی و فرهنگی به کودکان مهاجر افغانستانی اهدا شد. این اقدام به منظور ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در آستانه هفته تأمین اجتماعی و با حضور مدیر‌عامل و جمعی از مدیران مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی، 200 بسته شامل بیش از 800 جلد کتاب از تولیدات بخش کودک و نوجوان مؤسسه (پرنده آبی) به کودکان محصل افغانستانی اهدا شد.
 
این بسته‌ها در قالب سه گروه سنی الف، ب، ج و د و توسط کارمندان مؤسسه انتشارات علمی و فرهنگی بسته‌بندی شده بود و عصر روز یکشنبه با حضور نادره رضایی، مدیرعامل مؤسسه در محل مدرسه فرهنگ که ویژه تحصیل کودکان افغانستانی و مهاجر در ایران است، به آنها اهدا شد.
 
از جمله کتاب‌های اهدا شده در این بسته‌ها می‌توان به کتاب‌های «داستان‌های منتخب»، «داستان‌های ایران باستان»، «مجموعه 10 جلدی مگسک‌ها»، « من بهترین بچه خرس دنیا نیستم»، «ماه گفت قلپ قلپ»، «وقتی که برکه دلش گرفت»، «خاطرات گربه قاتل»، «پسر ماجراجو»، «کابوس پشت پنجره» و.... اشاره کرد.
 
انتشارات علمی و فرهنگی این اقدام را در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و نیز ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان و نزدیک‌تر شدن و تقویت مناسبات فرهنگی میان دو ملت و فرهنگ ایرانی و افغانستانی انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها