یکشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
دبیرخانه پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» اسامی برگزیدگان نهایی را اعلام کرد

پس از داوری و بررسی بیش از یک هزار و پانصد اثر رسیده اسامی اسامی ۳۵ برگزیده نهایی این پویش اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با اشاره به اتمام مهلت داوری ۱۵۸۰اثر رسیده به پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه»، اسامی ۳۵ برگزیده نهایی این پویش را اعلام کرد.
 
دبیرخانه پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» با اشاره به بیشترین آثار رسیده؛ استان‌های مازندران (با ۵۴۱ اثر)، کرمان (با ۴۹۲ اثر)، گیلان (با ۷۷ اثر)، چهارمحال و بختیاری (با ۷۰ اثر) و زنجان (با ۶۸ اثر) را به عنوان فعال‌ترین استان‌ها در این پویش معرفی کرد.
 
طبق اعلام دبیرخانه پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» در انتخاب برگزیدگان رده‌های مختلف سنی (کودک، ‌ نوجوان و بزرگسال) ویژگی‌ها و شاخص‌هایی از قبیل: تاثیرگذاری، روان بودن روایت، خلاقیت در اجرا، ارتباط خوب با مخاطب، لحن مناسب، وضوح فیلم، مکان معرفی، ارجاع به کتاب، رعایت زمان و انسجام ارائه مورد سنجش و داوری قرار گرفته است.
 
پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری و اجرای اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران از روز ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۸و همزمان با تعطیلی کتابخانه‌های عمومی به دلیل توصیه‌های وزارت بهداشت بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف ترغیب به ماندن در خانه، مطالعه کتاب‌های خوانده نشده در قفسه‌های کتاب منازل و معرفی کتاب‌های خوب در فضای مجازی برگزار شد.
 
گفتنی است جوایز برگزیدگان پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» به صورت نقدی و غیرنقدی به همراه لوح یادبود از سوی دبیرخانه این پویش برای برگزیدگان ارسال خواهد شد.

برگزیدگان پویش ملی را اینجا بخوانید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها