جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان انتخاب شدند

بیست‌و‌سومین مجمع عمومی سالانه انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به صورت مجازی و حضوری برگزار و اعضای مجمع، هیات مدیره و بازرسان جدید انجمن انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، بیست‌و‌سومین مجمع عمومی سالانه انجمن نویسندگان کودک و نوجوان عصر پنجشنبه نوزدهم تیرماه ٩٩ با حضور نویسندگان، شاعران و مترجمان عضو این انجمن به صورت مجازی و حضوری برگزار شد. در این جلسه اعضای مجمع، هیات مدیره و بازرسان جدید انجمن را انتخاب کردند. 

در ابتدای این جلسه مواردی چون گزارش عملکرد سال ٩٨، تراز مالی و مبلغ حق عضویت سال ٩٩ انجمن به تصویب شرکت‌کنندگان رسید و سپس فرایند رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان جدید این انجمن آغاز شد. 
 
بر اساس این گزارش، این انتخابات که نخستین تجربه برگزاری رأی‌گیری انجمن از طریق فضای مجازی و حضوری توأمان بود، ضمن رعایت الزامات بهداشتی در شرایط شیوع بیماری کرونا، امکان شرکت اعضای ساکن شهرستان و مقیم خارج از کشور این انجمن را نیز فراهم آورد و از این رو رضایت شرکت‌کنندگان و برگزارکنندکان مجمع را برای استفاده در گردهمایی‌های مجازی آتی به دنبال داشت. 

هیئت رییسه مجمع نتیجه انتخابات را به ترتیب آرا به شرح زیر اعلام کرد: 
 
اعضای اصلی هیئت مدیره: 
فریدون عموزاده خلیلی، حمیدرضا شاه‌آبادی، سولماز خواجه‌وند، محسن هجری، محمود برآبادی، شهرام اقبال‌زاده، مناف یحیی‌پور 
 
اعضای علی‌البدل: 
افسون امینی، نوید سیدعلی‌اکبر، محمدرضا مرزوقی 
 
بازرسان اصلی: 
جعفر توزنده‌جانی، فاطمه زمانی، شیدا رنجبر 
 
بازرسان علی‌البدل: 
زهره مسکنی، فریبا نباتی 
 
گفتنی است اعضای هیئت رئیسه مجمع مرکب از معصومه انصاریان، معصومه یزدانی، محمدرضا اصلانی و مجید راستی طی ساعات برگزاری انتخابات ضمن نظارت بر روند رأی‌گیری مجازی و حضوری، تا پایان فرایند انتخابات و شمارش و اعلام آرا، در محل انجمن حضور داشتند. 
 
طبق اساسنامه انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، اعضای منتخب هیات مدیره می‌بایست در١٠ روز آینده با تشکیل جلسه نسبت به تعیین سمت‌های اعضای هیئت مدیره اقدام کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها