دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
کنفرانس نقش معرفت دینی در علوم انسانی برگزار می‌شود

اولین کنفرانس بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی؛ از گفتگو تا تأسیس علم دینی» به همت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه اول آبان ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اولین کنفرانس بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی؛ از گفتگو تا تأسیس علم دینی» مقاله می‌پذیرد.
 
براساس فراخوان مندرج در همین ایمیل، چکیده مقالات خود را حداکثر تا ۱۵ مرداد ماه در وب‌سایت کنفرانس ثبت نمائید. مفتخریم به اطلاع برسانیم که اولین کنفرانس بین‌المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی؛ از گفتگو تا تأسیس علم دینی» به صورت مجازی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.
 
رئیس کنفرانس حجت‌الاسلام علی محمد حکیمیان، دبیر علمی کنفرانس ابوالفضل گائینی و مدیر اجرایی کنفرانس مهدی نصیری است.
 
نقش معرفت دینی در پارادایم‌های علوم انسانی (معرفت‌شناسی، هستی‌شناسی، انسان‌شناسی، ارزش‌شناسی، روش‌شناسی)، 
 معرفت دینی و رشته‌های مختلف علوم انسانی (علوم انسانی محض، علوم انسانی کاربردی)، وضعیت‌شناسی مطالعات دین و علوم انسانی (مطالعات دین و علوم انسانی در ایران، مطالعات دین و علوم انسانی در جهان) و معنویت دینی و علوم انسانی محورهای همایش است.
 
تاریخ برگزاری پنج‌شنبه یکم آبان ماه ۱۳۹۹ و محل برگزاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، تهران و قم است. مهلت ارسال چکید مقاله 15 مرداد و مهلت ارسال متن نهایی اصل مقاله 16 شهریور است. 
 
برای ثبت‌نام در اولین کنفرانس بین المللی «نقش معرفت دینی در علوم انسانی؛ از گفتگو تا تأسیس علم دینی»، پس از تکمیل فرم اطلاعات، چکیده و مقاله خود را از طریق وب سایت کنفرانس به نشانی http://rhc.rihu.ac.ir/fa ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها