چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کتاب‌های «پرنده آبی» برگزیده شورای کتاب کودک شدند

شورای کتاب کودک، شش عنوان از کتاب‌های «پرنده آبی»، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی را شایسته تقدیر و برگزیده دانست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، شورای کتاب کودک طی مراسمی که روز 18 تیرماه برگزار خواهد شد از آثار برگزیده و شایسته تقدیر منتخب خود برای مخاطبان کودک و نوجوان تجلیل خواهد کرد.

در این مراسم از کتاب‌های «احتیاط کنید پرنده‌ها پای سفره صبحانه‌ان» سروده حسین تولایی، «قورباغه کجاست» و «اسب آبی کوچولو» ژرالدین الشنر با ترجمه هایده مشایخ، «موج بزرگ» از ورونیک ماسنو با ترجمه مهدی مقیسه،«سه نوازنده» از ماسنو با ترجمه زهره هدایتی و «شب هانا» از کوماکو ساکانی ترجمه مهدیه متقی که در مره آثار منتشر شده در بخش کتاب‌های«پرنده آبی»هستند تجلیل به عمل خواهد آمد.

شورای کتاب کودک نزدیک به 60 سال پیش با کوشش توران میرهادی و همکاری کارشناسان تعلیم و تربیت کار خود را آغاز کرد و نخستین نهادی بود که برای پیشبرد ادبیات کودک و نوجوان در ایران شکل گرفت.

در تمام این سال‌ها شورای کتاب کودک فهرستی را منتشر و بهترین کتاب‌ها را معرفی کرده است که امسال شش عنوان از کتاب های«پرنده آبی»، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی از سوی این شورا در شمار کتاب های برگزیده و شایسته تقدیر سال ۹۷ شناخته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند مراسم اهدای جوایز و لوح تقدیر را چهارشنبه ۱۸ تیرماه، ساعت ۱۵ از آپارات به نشانی www.aparat.com/cbc1341 ببینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها