یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
«چگونه کتاب بخوانیم» در برنامه به خانه برمی‌گردیم

رنامه «به خانه برمی‌گردیم» از امروز ساعت 17 به مدت یک هفته، کتاب «چگونه کتاب بخوانیم» را به بینندگان معرفی و قسمت‌هایی از این کتاب را در طول هفته برای مخاطبان خود قرائت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ برنامه «به خانه برمی‌گردیم» از امروز (یکشنبه 15 تیرماه) ساعت 17 به مدت یک هفته، کتاب «چگونه کتاب بخوانیم» را به بینندگان معرفی و قسمت‌هایی از این کتاب را در طول هفته برای مخاطبان خود قرائت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، «چگونه کتاب بخوانیم» نوشته مارتیمر جی آدلر و چارلز لینکلن ون دورن و ترجمه محمد صراف تهرانی است که یکی از کتاب‌های آموزشی و کلاسیک جهان است که راه‌های مختلف خواندن و مطالعه صحیح را به‌طور کامل و جامع توضیح داده است.

نویسندگان این کتاب مخاطبِ خود را افرادِ بی‌علاقه به کتاب و کتابخوانی در نظر نگرفته‌اند. بلکه خواننده‌ خود را کسی فرض کرده‌اند که اهل کتاب و کتابخوانی است و هیچ مشکلی با خواندن و زیاد خواندن ندارد؛ اما می‌خواهد هنگام خواندن، توشه‌ بیشتر و بهتری بگیرد و دستاوردهای بیشتر و عمیق‌تری از مطالعه‌ کتاب، برایش حاصل شود.

برنامه «به خانه برمی‌گردیم» با رویکرد معرفی کتاب و فرهنگسازی و همینطور افزایش سرانه مطالعه در کشور هر هفته کتابی را به بینندگان خود معرفی می‌کند. 

این برنامه کاری است از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما که با قدمتی بیش از دو دهه هر روز عصر میهمان خانه‌های مردم می‌شود و عنوان پربیننده‌ترین برنامه خانوادگی سیما را داراست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها