یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
جایزه «لیلی» فراخوان داد

دبیرخانه جایزه «لیلی» برای انتخاب بهترین رمان عاشقانه سال در سال ۹۹ فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، طبق اعلام دبیرخانه جایزه که توسط انجمن نویسندگان عامه‌پسند برگزار می‌شود، قرار است در سال ۹۹ رمان‌های ژانر عاشقانه که در سال گذشته منتشر شده‌اند، مورد داوری قرار گیرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه جایزه، تمام نویسندگانی که رمانی در ژانر عاشقانه (جوانان یا خانوادگی) در سال ۹۸ منتشر کرده باشند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند؛ اما هر نویسنده فقط می‌تواند با یک رمان در جایزه شرکت کند.

کسانی که شرایط لازم برای شرکت در جایزه را دارند تا ۳۱ تیرماه سال جاری می‌توانند دو نسخه از آثار خود را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

آثار رسیده به دبیرخانه در دو مرحله داوری خواهند شد. در مرحله اول ده اثر به دور دوم راه پیدا کرده و در نهایت رقابت بین ده اثر نهایی برگزار می‌شود.

نتایج مسابقه در سه بخش جایزه نوقلم (بهترین رمان نویسندگان کار اولی)، جایزه بهترین رمان عاشقانه سال (مخصوص نویسندگان حرفه‌ای و صاحب چند اثر) و جایزه نگاه مخاطب (رمانی به انتخاب مخاطبان) اعلام خواهد شد. دو رمان اول یعنی نوقلم و حرفه‌ای با رای داوران و جایزه نگاه مخاطب با رای مخاطبان انتخاب می‌شوند.

از برگزیدگان طی مراسمی که در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیرخانه جایزه در شهرک اکباتان، بلوار شهید نفیسی، سه راه مخابرات، روبه‌روی ورزشگاه راه‌آهن، جنب کوچه فرهاد غربی، خانه فرهنگ آیه، واقع است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    والا مال منم نزدن جایزه سوسن خانوم چشم عسلی فراخوان داد
  • زینب خزایی پول ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    سلام وقت بخیر من میخوام از جشنواره ها ادبی فراخوان های ادبی و جایزه های ادبی روز باخبر باشم کانال خاصی دراید که من در جریان باشم؟...من میخوام کانال ایبنا را در فضای مجازی در گوشی خود داشته باشم شما کانال دارید در تگرام یا واتس اب یا...به من معرفی می کنید.؟ ممنونم...زینب خزایی پول...کتاب اخیر من رقص پروانه ها به چپ رسیده ممکنه کتاب منو در راس اخبار قرار دهید...زینب خزایی پول دومین اثر خود را وارد بازار نشر کرده است.کتاب اول ایشان نبا نام دل نوشته هایم برای تو توسط انتشارات شلفین در ساری به چاپ رسیده است. و هم اکنون کتاب رقص پروانه ها که هردو کتاب ایشانن شعر عاشقانه می باشد روانه ی بازار نشر شده است.زینب خزایی پول اهل مازندران شهرستان نوشهر می باشد وی در حال کارشناسی ارشد کتابداری را دارد و در این رشته شاغل می باشد....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها