شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
نوشتن شکوه جان انسان را عیان می‌سازد

محسن جوادی، با صدور پیام به مناسبت روز قلم نوشت: «خداوند که اوج اندیشه آدمی است هم به جان آدمی و هم به قلم سوگند خورده‌است. جان آدمی از آن روی که خود صنع زیبای الهی است و به قلم، زیرا با نوشتن شکوه جان انسان را عیان می‌سازد.»

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیام، روز قلم را به اصحاب قلم تبریک گفت.
 
در متن این پیام آمده است:
 
«به نام  خداوند جان و خرد  -  کزین برتر اندیشه بر نگذرد
 
خداوند که اوج اندیشه آدمی است هم به جان آدمی و هم به قلم سوگند خورده‌است. جان آدمی از آن روی که خود صنع زیبای الهی است و به قلم، زیرا با نوشتن شکوه جان انسان را عیان می‌سازد و راه تعالی او را نشان می‌دهد.
 
پاسداشت قلم، پاسداشت کسانی است که خود را وقف تعالی خود و دیگران می‌کنند و با نوشتن، چراغی را فرا‌روی نسل خود و آیندگان می‌افروزند.
 
اینجانب وظیفه خود می‌دانم که همزمان با روز قلم، به رسم ادب در محضر بزرگان و اهالی قلم باشم اما ناگفته پیداست که پایبندی و التزام همۀ ما به سلامت این عزیزان بیش از هر چیز اهمیت دارد.
 
ضمن آرزوی تندرستی برای عزیزان پیشکسوت و بهبود شرایط سلامت اجتماعی، امیدوارم در آینده‌ای نزدیک به محضر اهالی شریف قلم شرفیاب شوم.
 
روز قلم را به همه عزیزانی که هنوز و همیشه، عاشقانه جان در راه اندیشه نهاده‌اند و در این راه قلم می‌زنند، تبریک می‌گویم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها