چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
اختتامیه جشنواره ملی شعر طنز کرونا فردا برگزار ‌می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور ناصر فیض شاعر طنزپرداز در آیین اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی گفت: آیین اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وي با بیان اینکه این جشنواره با محوریت زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، در خانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، یادآور شد: فراخوان جشنواره از اردیبهشت ماه منتشر شد و بیش از ۱۶۰ نفر از سراسر کشور آثار خود را در بخش‌های شعر، داستان و داستانک به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که توسط جواد نوری شاعر همدانی داوری و ۷۰ اثر برای بازبینی مجدد و داوری نهایی توسط ناصر فیض، انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در آیین اختتامیه جشنواره، هشت نفر منتخب معرفی خواهند شد که سه نفر افراد برگزیده و پنج نفر نیز شایسته تقدیر خواهند بود.

احسانی هدف از برگزاری جشنواره را تقویت روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد و افزود: همزمان با این برنامه، جشنواره‌های کاریکاتور و استندآپ کمدی در راستای نشاط‌بخشی به مردم در شرایط فعلی برگزار شد.

آیین اختتامیه جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا با حضور شاعران، نویسندگان و هنرمندان ساعت ۱۸ روز پنج‌شنبه ۱۲ تیر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها