چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
اختتامیه جایزه جمالزاده را مجازی ببینید

مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی محمدعلی جمالزاده 14 تیرماه همزمان با روز قلم و به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، دبیر اجرایی دومین دوره جایزه ادبی محمدعلی جمالزاده گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اوج‌گیری دوباره آن در این روزها، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ادبی محمدعلی جمالزاده همزمان با روز قلم به‌صورت مجازی، برگزار و به صورت زنده پخش می‌شود.
 
محمد معماریان افزود: اعلام اسامی برندگان نهایی این دوره جایزه طبق روال مورد انتظار از بخش های اصلی برنامه است که با توجه به عدم حضور برگزیدگان در مراسم، پس از پایان جشنواره جوایز نقدی به همراه تندیس و لوح افتخار از سوی دبیرخانه جشنواره برای آنها ارسال می‌شود.
 
دبیر اجرایی دومین دوره جایزه جمالزاده به انتشار نشریه و مجموعه آثار برگزیده این دوره از جشنواره پس از پایان برگزاری، اشاره کرد و نوید اعلام فراخوان دوره سوم جایزه در سال جاری را داد.
 
به گفته وی، مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه جمالزاده در صفحات مجازی jamalzadehaward و صفحه آپارات https://www.aparat.com/jamalzadehaward  و vcci.ir و isfahanfarhang پخش می‌شود.

این‌جایزه در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی و جایگاه اصفهان در داستان‌نویسی در ۲ بخش آزاد و اصفهان برگزار می‌شود و دبیر ادبی آن، مجید قیصری و دبیر اجرایی‌اش نیز محمد معماریان است.

بخش اصفهان این‌جایزه، مانند سال گذشته شامل ۲ بخش داستان کوتاه اصفهان و ناداستان اصفهان است. داستان‌های کوتاه اصفهان باید با عناصر مرتبط با اصفهان پیوند داشته‌ باشند و از ویژگی‌های تاریخی، جغرافیایی، اماکن، نمادهای شهری، مذهبی، سبک زندگی مردم اصفهان و ... استفاده داستانی کرده باشند.

ناداستان‌های اصفهان (non-fiction ) هم باید روایت‌های واقعی از تجربه زندگی در اصفهان یا سفر به اصفهان باشند که در قالب ادبی«ناداستان» نوشته شده باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها