سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
آموزش نوشتن خلاق و پرورش تفکر در کودکان

ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط(آنلاین) آموزش نوشتن خلاق و پرورش تفکر گام به گام تا اندیشیه در کودکان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این دوره‌ها که به صورت بر خط (حضور هم‌زمان استاد و هنرجو در کارگاه‌های مجازی) در ۱۲ رشته از ۱۵ تیر آغاز می‌شود، فرصتی برای کودکان است تا با شناخت علایق خود از حوزه‌های مختلف، تمرینی برای آینده داشته باشند و در نوجوانی بتوانند دست به انتخاب‌های سرنوشت‌ساز بزنند.

بر این اساس، کارگاه‌های نوشتن خلاق، انیمیشن، نقاشی، نجوم، عروسک‌سازی، خوش‌نویسی (با قلم)، خوش‌نویسی (تحریری)، پرورش تفکر (گام به گام تا اندیشه)، کلاژ، سفال، زیست‌شناسی و کاردستی، عنوان‌ دوره‌هایی است که خانواده‌ها می‌توانند با ثبت‌نام فرزندان‌شان در آن‌ها، کودکان  را به‌سمت روشن‌شدن علائق‌شان هدایت کنند.

کارگاه «نوشتن خلاق» کارگاهی است که در آن کودکان می‌آموزند با کمک مربی و از طریق شنیدن متون مناسب، مشاهدات، احساس و افکار خود را نوشته و از عمل نوشتن لذت ببرند. این کارگاه مجازی از ۲۱ تیر در ۸ جلسه و در روزهای شنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۴ برگزار خواهد شد.

کارگاه «پرورش فکر» (گام به گام تا اندیشه) با روش‌های متنوع و موثر، فرصتی را فراهم می‌کند تا کودکان بتوانند در کنار هم گفت‌وگو و اندیشیدن را تمرین کنند. در این وضعیت است که می‌توان به رشد و پرورش تفکر انتقادی، تفکر اخلاقی، تفکر مراقبتی و تفکر خلاق کودکان امیدوار شد. این کارگاه از ۱۵ تیر در ۱۰ جلسه و در روزهای یک‌شنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۴ برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها