دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
ابراز امیدواری نسبت به برگزاری نمایشگاه کتاب استان اصفهان در موعد مقرر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان را از مطالبات عمومی مردم استان دانشت و ابراز امیدواری کرد: این رویداد فرهنگی همچون سال‌های گذشته و در زمان مقرر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی استان برگزاری نمایشگاه کتاب است، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب به رشد و ارتقای اقتصاد فرهنگ و فعالان حوزه کتاب از جمله مولف، ناشر، مراکز توزیع و عرضه کتاب، کتابفروشی‌ها و کتابخانه‌ها کمک می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه کتاب از مطالبات عمومی مردم است، اظهار امیدواری کرد نمایشگاه کتاب استان همچون سال‌های گذشته در زمان مقرر برگزار شود.

وی همچنین بر لزوم داشتن نگاه فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه‌های اقتصادی تاکید کرد و افزود: نگاهی که به نمایشگاه کتاب است، باید فرهنگی باشد و همه افراد با نگاه فرهنگی تصمیم بگیرند چراکه نگاه اقتصادی به یک نمایشگاه فرهنگی، به اصل و محتوا و هدف کار ضربه وارد می‌کند.

علی یارمحمدیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان هم در این دیدار با اشاره به پیشرفت فازهای پروژه نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، گفت: پروژه نمایشگاه‌های بین‌المللی استان تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا بتوانیم نمایشگاه کتاب استان را در فضای جدید برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: تعامل با سایر دستگاه‌ها را سرلوحه برنامه‌های خود داریم و به برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی مذهبی نظیر نمایشگاه‌های کتاب و قرآن نگاه اقتصادی نداریم.

یادآوری می‌شود، دیدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل 8 تیرماه در دفتر مدیرکل انجام شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها