سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کتاب معرفی کنید، جایزه بگیرید

مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب» با دعوت از شرکت‌کنندگان برای معرفی بهترین کتابی که خوانده‌اند، از ۱۵ تیرماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب» که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی و انس دانشجویان با کتاب برگزار می‌شود، کار خود را از نیمه تیرماه سال جاری آغاز خواهد کرد.
 
این مسابقه که موضوع اصلی آن، معرفی کتاب توسط دانشجویان است، برای اولین‌بار و به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه باید بهترین کتابی را که خوانده‌اند، در قالب یک ویدئو سه‌دقیقه‌ای در فضای مجازی معرفی کنند.
 
شرکت‌کنندگان می‌توانند ضمن دنبال کردن صفحه اینستاگرام سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانی https://www.instagram.com/isba.ir ویدئو معرفی کتاب‌شان را با هشتگ‌های «سه_دقیقه_با_کتاب» و «سه_تاک» در صفحه اینستاگرام خود منتشر و برای صفحه اینستاگرام سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی دایرکت کنند.
 
شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند ویدئوهای خود را از طریق پیام‌رسان به نشانی https://t.me/isba1380 برای دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.
 
برگزیدگان این مسابقه بر اساس چهار معیار خلاقیت در نحوه ارائه، محتوا، بازخوردهای مخاطبان و نظرات هیأت داوران انتخاب می‌شوند و جوایز هفتگی و فصلی به آن‌ها اعطا خواهد شد.
 
بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب» برای برگزیدگان این مسابقه جوایزی نقدی و بن خرید کتاب در نظر گرفته شده است و برندگان هفتگی این مسابقه نیز جایزه نقدی یک میلیون ریالی به همراه بن کتاب دریافت خواهند کرد.
 
در پایان فصل نخست مسابقه کتاب‌خوانی «سه دقیقه با کتاب» که تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت، «جایزه طلایی» به برنده فصل اعطا می‌شود که شامل جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی، به همراه بن خرید کتاب خواهد بود و فینالیست‌های فصل به صورت ماهانه از بین برگزیدگان هفتگی انتخاب خواهند شد.
 
مسابقه «سه دقیقه با کتاب» بخش اصلی جشنواره دانشجویی کتاب سه‌دقیقه‌ای «سه‌تاک» است، که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی و انس دانشجویان با کتاب برگزار می‌شود.
 
 این جشنواره تابستان امسال علاوه بر مسابقه «سه دقیقه با کتاب»، برگزاری رویداد دیگری را با عنوان مسابقه ویژه «سه دقیقه با سعدی» آغاز کرده است. «سه دقیقه با سعدی» نیز با جوایز روزانه و ماهانه، از اول تابستان در صفحات اینستاگرامی و تلگرامی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها