دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
«کتاب کرامت» برگزار می‌شود

مسابقه «حدیث کرامت» در قالب فضای مجازی ذیل جشنواره مردمی دهه کرامت در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسالان و در بخش‌های داستان کوتاه به صورت عمومی، بچه‌های بهشت ویژه کودکان و کتاب کرامت ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت، مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت در گرامیداشت دهه کرامت، گفت: با توجه به شرایط موجود فعالیت‌های متعددی را در فضای مجازی در نظر گرفتیم که از جمله آنها می‌توان به پویش «فدای دخترم» به مناسبت روز دختر اشاره داشت.

حجت‌الاسلام «محسن آمره» با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)  اظهار کرد: تمرکز برنامه‌های امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا در قالب رسانه ای و مجازی است اما برنامه‌های هرساله آستان نیز برگزار می شود که البته حضور و یا عدم حضور جمعیت در این مراسم‌ها منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا است.
 
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، افزود: برنامه تعویض پرچم آستان مقدس شب میلاد حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود و همچنین در این شب مراسم جشن میلاد با سخنرانی حجت‌الاسلام فحرازد و مدیحه سرایی سیدرضا نریمانی برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام آمره گفت: در روز میلاد مراسم افتتاحیه جشن‌های مردمی دهه کرامت و افتتاحیه این دهه را با حضور تولیت آستان حرم حضرت معصومه(س) خواهیم داشت که در این مراسم خطبه‌خوانی با نوای حیدرزاده و نریمانی نیز برگزار خواهد شد.
 
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، در ادامه تصریح کرد: با توجه به نامگذاری روز میلاد حضرت معصومه(س) به نام روز دختر و وقایع اخیری که در کشور رخ داد، پویش «فدای دخترم» را راه‌اندازی کرده‌ایم، این پویش با هشتگی با همین عنوان به مناسبت روز دختر در فضای مجازی آغاز به کار می‌کند و علاقه‌مندان با دنبال کردن این هشتگ می‌توانند از فیلم‌ها، کلیپ‌ها، تصاویر تولید شده استفاده کنند و خود نیز تولیداتی داشته باشند.
 
حجت الاسلام آمره ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند از انجام تریینات، کادوهای تهیه شده و کیک جشن، فیلم و عکس تهیه کنند، البته فیلم برداری و تهیه عکس در این موارد  باید در جهت افقی بوده و با هشتگ #فدای_دخترم در فضای مجازی منتشر شود تا توسط دبیرخانه مورد ارزیابی قرار گیرد.
 
وی گفت: ذیل جشنواره مردمی دهه کرامت در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسالان مسابقه حدیث کرامت در قالب فضای مجازی برگزار خواهد شد. این مسابقه در بخش‌های داستان کوتاه به صورت عمومی، بچه‌های بهشت ویژه کودکان و کتاب کرامت ویژه نوجوانان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا 12 تیرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
 
 
حجت الاسلام آمره افزود: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری بیشتر جشن‌ها به صورت مجازی، آذین‌بندی شهر، خانه، محلات، مساجد را به صورت مردمی برگزار خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها