پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
انتشار چند رمان جدید

رمان‌های «سال‌ ورزایی»، «جهان هتل»، «۹۹ بادکنک قرمز»، «آن‌جا که هندوانه‌ها می‌رویند» و «پسران آمریکایی» منتشر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) «سال ورزایی» نوشته محمد اکبری در ۱۱۶ صفحه با شماگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۲ هزار تومان در نشر پیدایش عرضه شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «سال ورزایی» روایت دلدادگی است، دلدادگی دو نفر در روستایی فراموش شده در بخش سنگر از توابع رشت، روایت آدم‌های خاکستری بازمانده خان و خان‌بازی که هنوز هیاهوی سال‌های پنجاه و شش و پنجاه و هفت در ذهن‌شان است و پاک نشده است.

همچنین کتاب «جهان هتل» از الی اسمیت با ترجمه مریم محمدی‌سرشت در ۲۲۸ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و بهای ۴۴ هزار تومان در نشر یادشده منتشر شده است.
در پشت جلد کتاب نوشته شده است: «جهان هتل» الی اسمیت، رمانی به کم‌نظیری خدمات خوب هتل است. این رمان نگاهی عاطفی، خنده‌دار، جدی و جذاب، به زندگی پنج نفر دارد که به شعبه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای جهانی مربوط هستند. زندگی آن‌ها با تصادفی عجیب در بالابر غذا به هم می‌پیوندد و از هم می‌گسلد. «جهان هتل» به راحتی خوانده نمی‌شود: به تناوب آزاردهنده و شوخ‌طبع است و با راوی‌های جریان سیال‌ذهن خود، یادآور «موج‌ها»ی ویرجینیا ولف است.

دیگر کتاب نشر پیدایش، «۹۹ بادکنک قرمز» نوشته الیزابت کارپنتر  با ترجمه مریم عربی است که در ۴۸۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۸۷ هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: مگی خبر گم‌ شدن گریس ۸ساله را در روزنامه می‌خواند و به گذشته‌ای تقریبا دور بازمی‌گردد؛ به روزهایی که نوه‌اش، زویی ۸ساله، گم شده بود. دخترش، مادر زویی، از غصه مرد. پدر زویی رفت و از خودش خبری نداد. همسرش مرد و تنها پسرش به مواد مخدر معتاد شد. مگی چه می‌توانست بکند؟ آیا خانواده گریس هم چنین سرنوشتی دارند؟

«آن‌جا که هندوانه‌ها می‌رویند» نوشته سیندی بالدوین با ترجمه آنیتا یارمحمدی  دیگر کتاب نشر یاد شده است که در ۲۵۲ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۴۵ هزار تومان برای نوجوانان راهی بازار شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: دِلا ۱۲ سال دارد. او و خانواده‌اش در کارولینای شمالی زندگی می‌کنند، در مزرعه‌ای پر از هندوانه. دلا می‌داند چگونه در مزرعه بهترین و شیرین‌ترین هندوانه را انتخاب کند؛ می‌داند با خواهر کوچک و شیطانش چطور رفتار کند؛ اما نمی‌داند با مادر مریضش چه کند. نه تنها مادر مریض است، بلکه پدر هم در آستانه ورشکستگی است و دلا در میان این مشکلات، عزمش را جزم می‌کند تا مادر را از چنگال بیماری نجات دهد.

 همچنین «پسران آمریکایی» نوشته جیسون رینولدز و برندون کیلی با ترجمه بیتا ابراهیمی در ۳۶۰ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و بهای ۶۸هزار تومان برای مخاطبان نوجوان در نشر پیدایش منتشر شده است.
در پشت جلد کتاب نوشته شده است: پلیس بر اثر یک اتفاق به راشاد، پسری سیاه‌پوست مشکوک می‌شود و چنان او را کتک می‌زند که در بیمارستان بستری می‌شود. کویین، همکلاسی سفیدپوست راشاد شاهد ماجراست اما آن پلیس، برادر بهترین دوستش است. راشاد و کویین بیش از هر چیز درمی‌یابند که دوران تعصب و نژادپرستی خاتمه نیافته. آن‌ها برای تغییر این وضع باید همه چیز را به خطر بیندازند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    نظر برای چه خواهی که نیستت دل ماهی به چار و پنج سرشتت علف نکرده گناهی. تو را به ذهن چه داده همان قدر به قوانین چه آبروی بلندی سفید گشته سیاهی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها