یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
صدور مجوز 385 عنوان کتاب در سال 98 در استان کرمان

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در سال 98 بیش از 423 عنوان کتاب بررسی و برای بیش از 385 عنوان آن مجوز قبل از چاپ صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدجواد حسین‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: مجوز این تعداد کتاب با برگزاری 12 جلسه کارگروه نظارت بر نشر کتاب استان و کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های دینی، پزشکی، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، علوم اجتماعی، کودک و نوجوان و علوم پایه صادر شده است.

وی گفت: از ابتدای راه‌اندازی سامانه جامع صدور مجوز قبل از چاپ کتاب نیز تا کنون بیش از 182 اثر در سامانه ثبت شده است و برای 130 اثر مجوز قبل از چاپ صادر و برای 14 عنوان کتاب نیز اعلام وصول صادر شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: چاپ و اعلام وصول بیش از 454 عنوان کتاب در شمارگان 490 هزار و 525 نسخه در سال 98 در استان توسط ناشران محلی و از ابتدای سال نیز تاکنون برای بیش از 58 عنوان کتاب در شمارگان 74000 درخواست اعلام وصول دریافت و مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها