چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
گرامیداشت 40 سال تلاش در عرصه نشر کشور

آیین یادبود محمدحسین زارع مهرجردی؛ مدیر مسئول انتشارات نص و عضو هیأت مؤسس انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی، 18 خردادماه به‌صورت فیزیکی در انجمن و همزمان به‌صورت آنلاین در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این آیین با حضور خانواده آن مرحوم و اعضای هیأت مدیره انجمن و جمعی از دوستان، از ساعت 17 تا 18 دوشنبه 19 خردادماه در دفتر انجمن برگزار و به‌صورت زنده (Live) نیز از صفحه اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی به نشانی   anjoman.nasheran.daneshgahi پخش خواهد شد.
 
با درنظر داشتن فاصله‌گذاری اجتماعی، امکان حضور فیزیکی افراد زیادی در محل برگزاری فراهم نیست، از این‌رو علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر در مراسم یادبود شرکت کرده و پیام‌های تسلی‌بخش خود را از این طریق به اطلاع خانواده این پیشکسوت فقید حوزه نشر دانشگاهی برسانند.

🔗 https://cutt.ly/FyXtaVq
🔗 http://instagram.com/anjoman.nasheran.daneshgahi
 
محمدحسین زارع مهرجردی؛ مدیرمسئول نشر «نص» ناشر کتاب‌های فنی و مهندسی، چهارشنبه (7 خرداد‌ماه) بعد از تحمل درد و رنج سرطان در تهران درگذشت و هشتم خردادماه در آغوش خاک آرام گرفت.
 
وی متولد 1329 در شهر یزد و از دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی‌ارشد رشته مخابرات از دانشگاه صنعتی شریف بود. زارع مهرجردی با بیش از 40 سال تجربه از پیشکسوتان حوزه چاپ و نشر کشور محسوب می‌شد. فعالیت وی در حوزه نشر با تاسیس انتشارات جوانه‌ها آغاز شد و در سال 1360 انتشارات نص را در تهران ایجاد کرد. عضویت و ریاست هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی از سوابق این ناشر پیشکسوت بود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها