سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
مسابقه کتابخوانی «امام دل‌ها» در پردیس ارس

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران مسابقه کتابخوانی مجازی« امام دل‌ها» را برپا کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس، مسابقه کتابخوانی مجازی «امام دل‌ها» به مناسبت گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال رهبرکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) برپا شده است.

مسابقه کتابخوانی مجازی «امام دل‌ها» از از کتاب وصیت نامه امام خمینی تا تاریخ 13 خرداد در اختیار دانشجویان قرار گرفته است و علاقه‌مندان فرصت دارند حداکثر تا  20 خرداد پاسخ‌های صحیح را با ذکر مشخصات خود به نشانی araspublic@ut.ac.ir ایمیل کنید.

در این برنامه کاربرگی از سوالات  و جدول پاسخنامه طراحی ودر صفحه رسمی اینستاگرام پردیس ارس به نشانی arasinternationalcampus برای مخاطبان در نظر گرفته شده است. همچنین مخاطبان می‌توانند برای دانلود کتاب و سوالات به پایگاه اینترنتی aras.ut.ac.ir مراجعه کنید. در پایان مسابقه، به تعدادی از برندگان به صورت قرعه کشی جوایزی اهدا خواهد شد. 

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در رشته‌های هنر، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی، محیط زیست، فنی مهندسی و علوم اجتماعی و رفتاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است و در رشته‌های مختلف از طریق شیوه‌نامه و مصاحبه دانشجو می‌پذیرد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران و یا سایت پردیس بین‌المللی ارس مراجعه کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها