دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
اعلام مرحله دوم مصوبات جلسه 619 هیات انتخاب و خرید کتاب

مرحله دوم مصوبات جلسه619 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به لزوم رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌‎گذاری اجتماعی در وضعیت بحرانی کرونا، مقرر شد که صورتجلسه یاد شده در سه مقطع زمانی با فاصله یک ماه و براساس حروف الفبایی ناشران اعلام و تحویل انبار شود. بر این اساس در بازه زمانی دوم، ناشرانی که نامشان با حرف ح تا غ شروع می‎شود، می‌توانند برای تحویل کتاب‌های خود به انبار اقدام کنند.
 
در جلسه 619 هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید 635 عنوان کتاب در 55 هزار و 800 نسخه به مبلغ کل 16 میلیارد و 756 میلیون و 355 هزار ریال تصویب شد.
 
عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به  نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book  
بارگذاری شده‌است.
مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:
الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩ ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند:
1.    رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)
2.    کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)
3.    فاکتور فروش (اصل و تصویر):
الف)باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)
ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.
ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود .
د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود .
و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.
4.    پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات
ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار،حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.
 
ج) مهلت مراجعه به انبار، تحویل کتاب و مدارک (مرحله دوم صورتجلسه 619)به امور مالی تا 1ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو با توجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعدازمهلت مقررموردرسیدگی قرار نمی‌گیرد.
 
د) برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های زیر تماس حاصل شود:
 
1.    دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات         ٣٨٥١٣٠٤٩
2.    دفتر تنظیم حواله خرید کتاب             ٣٨٥١٢٨٥٠
3.   دفتر امور مالی                      ٣٨٥١٢٩٩٤
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها