شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
قرنطینه به کام کتاب

اقبال مردم به مطالعه و خرید کتاب در ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کبریایی مدیر فروش انتشارات علمی و فرهنگی، فرصت چندماهه قرنطینه برای مبارزه با بیماری کرونا  را زمان آشتی مردم با کتاب و کتاب‌خوانی در زندگی خانواده‌ها نامید و گفت: اقبال ماه‌های اخیر مردم به خرید و مطالعه کتاب‌ در مقایسه با سال‌های اخیر بی سابقه است و تنها در اردیبهشت ماه علاقمندان به کتاب و کتاب خوانی  بیش از ۱۷ هزار جلد از کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات علمی و فرهنگی را از فروشگاه‌های این نشر خریداری کرده‌اند.

وی هم چنین از چاپ نخست و تجدید چاپ بیش از ۱۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات علمی و فرهنگی خبر داد و گفت: مقدمه ابن خلدون، درآمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران، چاپ دستی و مقدماتی و پیشرفته، مبانی فلسفه هنر،پارچه‌های ایرانی، دیوان حافظ، دفترچه ممنوع، چیزها، ناطور دشت، ایران در سیاحت‌نامه اولیا چلبی کتاب‌هایی هستند که اخیرا توسط انتشارات علمی و فرهنگی در فروشگاه‌های این نشر، کتاب فروشی‌ها و سایر مراکز فرهنگی قابل دسترس علاقه‌مندان است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادی ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    به مدیر فروش انتشارات علمی و فرهنگی که سابقا فروش در اختیارش نبوده تاکید می کنم حتما پشت فروش ده میلیاردی مسعود کوثری در سال 98 زحمت و مطالعه چند ساله بوده و به نام خود مصادره نکنید . همه می دانند شما تا یکسال آینده هر چه بفروشید ناشی از برنامه ریزی سال 98 مسعود کوثری است و آن هم مطالعه چند ساله او بوده و هر چه نفروشید ناشی از ادامه ندادن مسیر درست در بازار نشر است.خواهشا انتشاراتی که سالی حدود چهارصد کتاب بنا بر شنیده ها کتاب چاپ و روانه بازار کرده را مسکوت و منفعل نکنید و این بسیار زشت است که چاپ ده اثر را قدر بدانید . واقعا علمی فرهنگی کارش به جایی رسید که چاپ ده اثر برایش لذت بخش شد!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها