جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
​آیین رونمایی از کتاب «شکار هیولا» برگزار می‌شود

رمان علمی-تخیلی «شکار هیولا» در روز شنبه 10 خرداد 1399 در فروشگاه کتاب نوک مدادی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ رمان علمی-تخیلی «شکار هیولا» در روز شنبه 10 خرداد 1399 در فروشگاه کتاب نوک مدادی رونمایی می‌شود.

«شکار هیولا» رمانی ماجراجویانه در ژانر علمی ـ تخیلی است که داستان شکار پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی «آرکیو170»(RQ170) توسط ایران را روایت می‌کند.

آرکیو170، افسر ارشد سیا، پهپاد ماجراجو و باهوشی‌ست که آرزو دارد روزی مشهورترین پهپاد جهان شود. موفقیت‌های او در عملیات‌های محرمانه‌اش علیه القاعده در افغانستان باعث می‌شود ژنرال هرکولس، وی را برای عملیات فوق سری «شناسایی کارخانه غنی‌سازی اورانیوم نطنز» انتخاب کند.

با ورود به ایران، همه نقشه‌ها به‌هم‌می‌ریزد و ماجرا این‌قدر پیچیده می‌شود که رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را رودرروی رهبر جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

آیین رونمایی این کتاب با حضور سرکار خانم وجیهه سامانی و آقایان داوود امیریان و وحید یامین‌پور و با حضور خانواده ارجمند شهید مهدی لطفی نیاسر و همچنین جمعی از اهالی فرهنگ و ادب برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 17 روز شنبه 10 خرداد 1399 در فروشگاه کتاب نوک مدادی واقع در خیابان انقلاب، شرق به غرب، بعد از پل کالج، شماره 789 کتاب نوک مدادی حضور به هم رسانند.

ضمنا این مراسم با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها