چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کنفرانس بین‌المللی تحقیقات گردشگری حلال برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی تحقیقات گردشگری حلال آگوست ۲۰۲۲ در آمستردام- هلند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کنفرانس بین‌المللی تحقیقات گردشگری حلال در روزهای ۵ و ۶ آگوست ۲۰۲۲ در آمستردام- هلند برگزار می‌شود.
 
محور موضوعات کنفرانس شامل، گردشگری حلال و گردشگری اسلامی، گردشگری حلال: مفاهیم، ‌شیوه‌ها، چالش‌ها و آینده، مقصد، فرهنگ‌ها و جوامع، گردشگری دوست داشتنی مسلمان، حج و عمره، انسانشناسی گردشگری، مسائل کنونی در تحقیقات گردشگری، گردشگری پایدار چگونه است؟ گردشگری دریایی، بازارهای جهانی گردشگری و مهمانداری، بلایای طبیعی و گردشگری، انعطاف‌پذیری در گردشگری، مهمان‌نوازی و رویدادها، بحران، مدیریت ایمنی و امنیت در گردشگری و مهمانداری، مسائل فعلی در بازاریابی گردشگری و مهمانداری، حمل و نقل پایدار برای مقاصد کوتاه و بلند، نوآوری در گردشگری، مهمانداری و میزبانی رویدادها، تغییر رفتار در گردشگری و مهمانداری، طرح‌های جدید در آموزش گردشگری، مهمانداری و رویدادها، گردشگری و مردم بومی، گردشگری شهری و روستایی پایدار، کاهش فقر با استفاده از گردشگری و توسعه منطقه‌ای، بازاریابی و گردشگری غذا، گردشگری و تغییرات محیط زیست جهانی و حفاظت از تنوع زیستی و امنیت بیولوژیک است.
 
علاقه‌مندان به موضوع کنفرانس می‌توانند با ارسال آثار خود به آدرس https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۲/۰۸/amsterdam/ICHTR/sponsorship در این کنفرانس مشارکت کنند.
 
مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۲۸ مه ۲۰۲۰ است.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://waset.org/halal-tourism-research-conference-in-august-۲۰۲۲-in-amsterdam مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها