پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

ولفلک می‌گوید در طول 30 سال گذشته بیشتر درآمدش را صرف خرید کتاب کرده است و دلش هم نمی‌آمده که هیچ کدام از این کتاب‌ها را بفروشد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از سیتی هرالد، شاید وقتی اولین بار به خانه آقای استیون ولفلک وارد شوید فکر کنید به اشتباه وارد یک کتابفروشی شده‌اید. او ساکن شهر کنویک از ایالت واشنگتن آمریکاست. خودش می‌گوید عاشق کتاب است و به خاطر همین شمارش کتاب‌هایش از دستش در رفته است ولی در آماری سرانگشتی می‌گوید حدود 30 هزار جلد کتاب در خانه‌اش وجود دارد.
 
ولفلک می‌گوید در طول 30 سال گذشته بیشتر درآمدش را صرف خرید کتاب کرده است و دلش هم نمی آمده که هیچ کدام از این کتاب‌ها را بفروشد. در حقیقت او کتاب‌ها را می‌خریده تا نگه دارد ولی خب می‌گوید بیشتر آنها را خوانده است.
 

او اعتقاد دارد گذشته، حال و آینده او را احاطه کرده است و همین مسئله هیجان‌انگیز است. از هر کتابی که بخواهید در خانه‌اش پیدا می‌شود. از کتاب های علمی و تاریخی گرفته تا رمان‌های نویسندگان مشهور. نظریات آلبرت انیشتین، رمان‌های همینگوی و داستان‌های نیل آرمسترانگ همگی در مجموعه شخصی یا بهتر بگوییم کتابخانه خانگی یا خانه کتاب استیون پیدا می‌شود.
 
او اعتقاد دارد وقتی کتابی قدیمی در دست می‌گیرد تمام ماجراهای گذشته‌اش در ذهنش می‌گذرد و همین مسئله او را راضی نگه می‌دارد. او 69 سال سن دارد و می‌گوید می‌خواهد سال 2020 بازنشسته شود و بقیه عمرش را با کتاب‌هایش سپری کند.






 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها