سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
اهدای بیش از 1000 جلد از فصلنامه «فرهنگ ایلام» به ادارات و نهادهای دولتی

بیش از 1000 جلد از فصلنامه «فرهنگ ایلام» از سوی کتابسرای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به ادارات و نهادهای دولتی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اعلام این خبر گفت: در راستای برخورداری جامعه هدف از محصولات علمی، ادبی و پژوهشی اداره کل و با هدف مطالعه آثار و مقالات تخصصی و علمی استاندارد، فصل‌نامه فرهنگ ایلام به عنوان مجله ای تخصصی و دارای عیارهای علمی به تعدادی از ادارات فرهنگی اهدا شد.

عمران خودآموز  اظهار کرد: فصلنامه علمی فرهنگ ایلام به عنوان اولین نشریه علمی استان از بهار سال ۱۳۷۹ تا کنون به صورت مستمر و مداوم منتشر می‌شود و در اختیار جامعه هدف، دانشگاهیان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان به مطالب و مباحث علمی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: این فصلنامه به استناد نامه‌ شماره‌ 163572 مورخ 1390/8/23 کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دریافت رتبه‌ علمی-ترویجی، مأموریت خود در حوزه‌ فرهنگ و هنر، با تأکید بر «فرهنگ بومی» را تداوم بخشیده است و آمادگی دارد تا مقالات ارزشمند محققان و پژوهشگران ارجمند را در حوزه فرهنگ استان ایلام به چاپ برساند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ادامه داد: آخرین شماره این مجله (۶۵ و ۶۴) در فصول پاییز و زمستان با آثاری از نویسندگان،استادان صاحب کرسی دانشگاه،دانشجویان و مولفان بومی در موضوعات مختلف منتشر و توزیع شده است.

خودآموز در پایان ضمن دعوت از پژوهشگران و محققان بومی جهت ارائه آثار به شورای تحریریه این فصل‌نامه؛ ادامه داد: فصل‌نامه علمی «فرهنگ ایلام» یک میراث مکتوب و ارزشمند برای اهالی فرهنگ و تحقیق و پژوهش استان و محملی برای بازتاب و انعکاس مقالات و مطالب علمی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها