شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
«خانه‌ بی‌سقف» به چاپ رسید

رمان «خانه‌ بی‌سقف» نوشته الیزابت برگ با ترجمه ندا لُهُردی از سوی نشر خزه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) الیزابت برگ از نویسندگانی است که همواره رمان‌هایش جزو پرفروش­‌ترین کتاب­‌های نیویورک تایمز  هستند. اما در میان آثارش، «خانه‌ بی‌سقف» جایگاه ویژه‌ای دارد و علاوه بر  پیدا کردن مخاطبانی فراوان، رمانی مهم و جدی محسوب می‌شود. چنان که باشگاه کتابخوانی اپرا وینفری این رمان را به عنوان کتابی تأثیرگذار انتخاب کرد تا خوانندگانش درباره‌ آن بحث و تبادل نظر کنند. «خانه‌ بی‌سقف» همچنین دستمایه‌ی ساخت یک فیلم تلویزیونی به همین نام شد؛ فیلمی که در سال 2003 از تلویزیون امریکا پخش و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

الیزابت برگ در این رمان، از ترس‌ها و تردیدها و البته امیدواری‌های زنی سخن می‌گوید که بسیاری از انسان‌ها در زندگی خود تجربه کرده‌‌اند. نشریه سنت لوییس پست دیسپچ در همین باره عنوان کرده است: «الیزابت برگ با شوخ­طبعی و درک مسائل احساسی یک زن، این رمان را نوشته است. دیدگاه مثبت و درست این نویسنده نسبت به انسانیت، در شخصیت­های داستانش و لابه­لای صفحات کتابش کاملاً پیداست.»

این هم نظر مجله نیویورک دیلی نیوز درباره این رمان است: «دیالو‌‌گ‌­های سرگرم­کننده و بی­نقص... خواندن این کتاب شبیه گوش دادن به درد دل­‌های محرمانه و خصوصی یک زن است.»

«خانه بی‌سقف» در ۲۷۲ صفحه و با بهای ۳۷ هزار تومان از سوی نشر خزه انتشار یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها