شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
مسابقه داستان نیمه‌تمام

به منظور پرورش خلاقیت و ارتقای توانمندی ذهنی علاقه‌مندان به هنر داستان‌نویسی، سلسله مسابقه داستان نیمه‌تمام توسط فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، با توجه به اینکه مطالعه و کتابخوانی، عامل مهمی در مسیر شکوفایی استعدادها، پرورش ذهن و گسترش تخیل افراد به شمار می‌رود، به منظور رشد اندیشه و شکوفایی خلاقیت و تکامل ذهنی، سلسله مسابقات داستان‌های نیمه‌تمام با مشارکت کانون زنگ داستان، بصورت هفتگی برگزار می‌‌شود.

براساس این خبر، هر هفته توسط کانون زنگ داستان فرهنگسرای اخلاق که بیش از 6 سال در این فرهنگسرا زیر نظر استاد ابوالفضل درخشنده فعالیت دارند، یک داستان نیمه تمام در موضوعات مختلف تهیه و از طریق شبکه‌های مجازی و پیام‌رسان‌‌های داخلی منتشر می‌شود و علاقه‌مندان، پس از تکمیل داستان و تعیین عنوانی برای آن، بصورت دایرکت به صفحه اینستاگرام فرهنگسرای اخلاق به نشانی Akhlagh.farhangsara و یا از طریق شماره 09354455314 به پیام رسان‌های «واتس آپ» یا «روبیکا» ارسال می‌کنند.

بر همین اساس هر هفته از بین داستان‌های واصله به دبیرخانه مسابقه براساس شاخصه‌های داستان‌نویسی، آثار برتر انتخاب و تقدیر می‌شوند.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه،خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها