پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
عضویت رایگان مددجویان کمیته امداد در کتابخانه‌های اصفهان

کمیته امداد و اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان به مدت سه سال تفاهم‌نامه همکاری‌ای امضا کردند که بر اساس آن عضویت مددجویان در کتابخانه‌های سراسر استان رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اعلام این مطلب گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری  برای ترویج و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و فراهم کردن زمینه مطالعه برای همه جامعه و به‌ویژه مددجویان تحت حمایت بین کمیته امداد و اداره کل کتابخانه‌های استان به مدت سه سال امضا شد.

کریم زارع در ادامه افزود: عضویت رایگان مددجویان کمیته امداد استان از مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده به دنبال امضای این تفاهم‌نامه است که علاوه بر این، فراهم کردن امکان عضویت سراسری و استفاده از منابع موجود در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان خدمت فرهنگی والایی است که به دنبال این تفاهم‌نامه به مددجویان عرضه خواهد شد.

وی در ادامه به سایر خدماتی که از مسیر این تفاهم‌نامه به جامعه تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه خواهد شد اشاره کرد و گفت: تهیه و تدارک تور‌های بازدید از کتابخانه‌ها، برگزاری نشست‌های مشترک به منظور گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مشاوره اطلاعاتی درزمینه منابع موجود در کتابخانه‌ها ازجمله سایر مفاد این تفاهم‌نامه است.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان تلاش برای ارتقای سطح مطالعه مددجویان را هم‌راستا باسیاست‌های نظام فرهنگی کشور ارزیابی کرد و گفت: این مسأله باعث افزایش آگاهی، شناخت فرصت‌های جدید و افزایش مهارت‌های اجتماعی مددجویان کمیته امداد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها