سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
انتصاب دبیر مسابقه داستان‌نویسی «خودنویس»

مدیر نشرسرای خودنویس در حکمی، احسان رضایی را به عنوان دبیر علمی دومین دوره مسابقه داستان‌نویسی «خودنویس» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی نشر سرای خودنویس، در حکم میرشمس الدین فلاح هاشمی، مدیر نشرسرای خودنویس، خطاب به احسان رضایی آمده است:

«با عنایت به سوابق علمی، تجربیات و تلاش‌های علمی و ادبی شما در حوزه داستان نویسی، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی دومین دوره مسابقه «خودنویس» منصوب می‌شوید. امید است با درایت خود در مسیر کشف استعدادهای کشف ناشده کشورمان، ما را یاری نمایید.»

احسان رضایی متولد ۱۳۵۶ تهران، داستان‌نویس و منتقد ادبی و دانش آموخته پزشکی است، ولی اغلب او را به مطالبش در هفته‌نامه «همشهری جوان» می‌شناسند. در نشریات دیگر مثل «همشهری داستان» یا «کرگدن» هم می‌نویسد. مجری-کارشناس برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی مختلف درباره کتاب (کتاب باز، کاغذ رنگی، الف، شهر قصه) بوده است و بیشتر تألیفاتش در زمینه تاریخ و ادبیات است. از میان آثار منتشر شده از سوی احسان رضایی می‌توان به مجموعه داستان «باغ وحش اساطیر»، کتاب «کآشوب» (مجموعه روایت)، کتاب کمیک «سقای بسیجیان» (زندگینامه داستانی شهید حسن باقری) و مجموعه داستانک «شهرزاد خسته است» اشاره کرد.
 
موضوع دوره دوم این مسابقه «استقلال» است و در محورهای: خوداتکایی و پیشرفت اقتصادی، خودباوری و جنبش علمی، الگوی فرهنگ اسلامی-ایرانی و استقلال سیاسی به جذب آثار اقدام می‌کند.

تمام کسانی که تا به حال کتابی از آنها منتشر نشده است، می‌توانند بدون محدودیت سنی در این مسابقه شرکت کنند. علاقه‌مندان «طرح‌های داستانی» خود را (نهایتا 1000 واژه) تا ۲۰ خرداد ۹۹ می‌توانند از طریق وبگاه خودنویس به نشانی www.khodnevis.ir  به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها