دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
اجرای طرح «بهارانه کتاب» در کرمان

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: طرح «بهارانه کتاب» در راستای حمایت از فرهنگ مطالعه به مدت ۱۱ روز اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدجواد حسین‌زاده با اشاره طرح‌های حمایتی از خریداران کتاب گفت: طرح بهاره کتاب در کتابفروشی‌های استان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه نکته قابل توجه در طرح امسال امکان خرید آنلاین از کتاب فروشی‌هاست، افزود: طرح «بهارانه کتاب» امسال در راستای حمایت از فرهنگ مطالعه به مدت 11 روز از 20 اردیبهشت ماه آغاز و اجرا می‌شود که در حال حاضر ثبت نام از فروشگاه‌های متقاضی اجرای طرح در حال انجام است.

وی تخفیف فروش کتاب در این طرح را 20 درصد اعلام کرد و گفت: فروش کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان در قالب طرح بهاره فقط در فروشگاه‌های مجری این طرح مشمول تخفیف می‌شود.

حسین زاده با بیان اینکه کتاب‌ها باید در خانه کتاب به ثبت رسیده باشند، یادآور شد: در طرح بهارانه کتاب، تخفیف به کتاب‌های آموزشی وکمک آموزشی، افست، کتاب فاقد شماره شابک و یا شابک غلط اختصاص پیدا نمی‌کند.

 وی گفت: پس از پایان ثبت نام فروشگاه‌ها اسامی آن‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها