دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
فراخوان جشنواره ملی شعر طنز کرونا منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان جشنواره مجازی ملی شعر طنز با موضوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، احمدرضا احسانی با اعلام این خبر گفت: جشنواره ملی شعر طنز با محوریت زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، در خانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد و افزود: جشنواره توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری خانه شعر و ادب استان پیش‌بینی شده که علاقمندان در تمام رده‌های سنی از سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند.

احسانی همچنین تصریح کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند آثار خود را در قالب فایل word و فیلم کوتاه حداکثر با حجم 50 مگابایت ارسال کند که ارسال هردو ضروری است.

وی با بیان اینکه آثار در کلیه قالب‌های شعری، آزاد است، یادآور شد: حق چاپ و انتشار آثار دریافتی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: علاقمندان می‌توانند تا 20 خردادماه برای ثبت‌نام در این جشنواره و تکمیل فرم تقاضا به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 20 و 32512118-081 داخلی 124 تماس بگیرند.

وی افزود: به 10 نفر از آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد که در صورت بالا بودن کیفیت آثار، تعداد برگزیدگان نیز افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها