چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کرونا جشنواره شعر «آراز» را به تعویق انداخت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره شعر آراز خبر داد.

پروین قبادی با اعلام این خبر گفت: آیین اختتامیه سومین جشنواره شعر آراز که قرار بود در روزهای پایانی سال 98 برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا که منجر به تعطیلی کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری شده است، به سرانجام نرسید.

وی گفت: لذا طبق هماهنگی‌هایی که با دبیرخانه سومین جشنواره شهرستانی شعر آراز انجام شد، قرار بر آن شد که مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا  25 اردیبهشت ماه 99 تمدید شود.

قبادی علت برگزار نشدن آیین اختتامیه سومین جشنواره شعر آراز را شیوع بیماری کووید 19 خواند و افزود: با توجه به تعطیلی کلیه برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح کشور و بر اساس پیروی از دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا، آیین اختتامیه این رویداد فرهنگی و ادبی به ماه‌های بعدی موکول شد.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا عنوان کرد: در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها، بر آن شدیم که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره  (تا 25 اردیبهشت 99) تمدید شده و آثار ارسالی به اقتضای شرایط حاکم برجامعه با محوریت و موضوعیت کرونا و آسیب‌های فردی و اجتماعی و خلاهای عاطفی در دوران پساکرونا و... از این قبیل باشد تا در راستای تولیدات محتوایی و فرهنگی جامعه گامی برداشته باشیم.

وی همچنین گفت: شاعران و ادیبان شهرستان جلفا می‌توانند آثار خود مرتیط با فجر در آیینه شعر و موضوعات آزاد را هم برای قضاوت و داوری و شرکت در جشنواره ارسال کنند.

قبادی با بیان اینکه هر شاعر حداکثر سه اثر برای هر بخش می‌تواند ارسال کند، افزود: در شرایط فعلی و برای سهولت ارسال آثار، شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت تایپ شده به شماره 09013380597 از طریق واتساپ ارسال کنند.

آیین اختتامیه سومین جشنواره شعر آراز به‌همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جلفا و با همکاری انجمن ادبی آراز و با مشارکت  فرمانداری، سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، شهرداری، شورای اسلامی شهر هادیشهر و جلفا و در هشتمین روز از خرداد ماه 99 برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها