دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کانون اندیشه جوان نمایشگاه کتاب مجازی برگزار می‌کند

مدیرعامل انتشارات کانون اندیشه جوان گفت: کانون اندیشه جوان در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای مخاطبان و استفاده از فرصت‌های جایگزین نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی نمایشگاه کتاب و همچنین استقبال مردم از خریدآنلاین، کانون اندیشه جوان در راستای پاسخ گویی به نیازهای مخاطبان و استفاده از فرصت‌های جایگزین نمایشگاه کتاب اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی با تخفیف ویژه کرده است.
 
محسن رحیمی مدیرعامل انتشارات کانون اندیشه جوان گفت: کانون اندیشه جوان در رویکرد جدید خود با اولویت دادن به فضای مجازی درصدد استفاده از این بستر برای عمل به اهداف، اجرای برنامه ها و تعامل با مخاطبان است. برگزاری همایش «جهان در دوران کرونا» که این هفته در صفحه مجازی کانون پلاس در حال برگزاری است نمونه ای برای این رویکرد است.
 
وی افزود: حال با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی نمایشگاه کتاب برای رفع نیاز مخاطبان همیشه همراه کانون و دسترسی آنها به کتاب هایی که هر سال در غرفه کانون به استقبال آن می رفتند در نظر گرفتیم که نمایشگاه کتاب مجازی کانون را راه‌اندازی کنیم.
 
رحیمی ضمن اشاره به اینکه «نمایشگاه مجازی با تخفیف ویژه» همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد گفت: این طرح از روز اول ماه مبارک رمضان به مدت دو هفته برگزار خواهد شد و تا میلاد امام حسن مجتبی (ع) ادامه دارد. مخاطبان عزیز از تخفیف نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و قرآن کریم با خرید اینترنتی بهره‌مند می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت کانون اندیشه جوان به سایت فروشگاه که همان درگاه اینترنتی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دسترسی داشته باشند گفت: در این طرح خریدهایی که از طریق این درگاه به نشانی www.poiict.ir صورت پذیرد با ۳۰% تخفیف محاسبه و رایگان به سراسر کشور ارسال خواهد شد. با اینکه سال گذشته سال سختی برای ناشران بود اما کانون با استقبال خوبی از طرف مخاطبان در نمایشگاه روبه‌رو بود. راه اندازی این صفحه و ان شالله تمرکز بیشتر بر ظرفیت های فضای مجازی برای نشر کتاب‌های کانون در کنار ارتقای کیفی کتاب ها از جمله برنامه های امسال کانون اندیشه جوان خواهد بود که امیدواریم ضمن پاسخ گویی به علاقه مخاطبان به خرید غیر حضوری، برگزاری این نمایشگاه آغازی بر فعالیت‌های موثر در حوزه کتاب در فضای مجازی باشد.
 
رحیمی گفت: در سال گذشته کانون ۲۰ عنوان کتاب منتشر کرده است، همچنین آثار پرفروش در سال ۹۸ کتاب های لایک ممنوع و فالور ربایی در روز روشن نوشته دکتر سید بشیر حسینی، یادداشت های یک تروریست نوشته مصطفی جمشیدی، از حاجی واشنگتن تا حاج کاظم نوشته سید ناصر هاشم‌زاده بودند
 
مدیرعامل انتشارات کانون اندیشه جوان در پایان ضمن دعوت مخاطبان به استفاده از طرح «نمایشگاه مجازی با تخفیف ویژه» گفت: همچنین امکان خرید حضوری هم برای کسانی که مایل به تهیه کتاب از این طریق هستند کماکان فراهم است، فروشگاه کتاب اندیشه واقع در خیابان انقلاب براساس دستورالعمل‌های بهداشتی دایر و پذیرای علاقمندان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها