دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
دسترسی آزاد به مستندات روستاهای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

مستندات روستاهای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سال ۱۳۹۸ برای استفاده هر چه بهتر روستاهای شرکت کننده در ادوار آینده این جشنواره و جهت شفاف سازی در دسترس عموم قرار می گیرد.

به‌گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از شبکه ترویج کتابخوانی ایران، ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران از ابتدای تیرماه با اعلام فراخوان آن از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌تمامی نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط ازجمله نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی همچون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دفتر فرهنگی و اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، خانه کتاب، کمیسیون ملی یونسکو، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران و شبکه شهرهای دوستدار کتاب و بخش خصوصی و فعالان فرهنگی و تشکل‌های مردم‌نهاد شروع به کارکرد.
 
در ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران از مجموع ۱۴۱۹ اثر ارسالی به دبیرخانه مرکزی، پس از داوری اولیه ۶۰ اثر به داوری نهایی این جشنواره راه یافتند.
 
از ۶۰ روستا و منطقه عشایری راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره ۶ روستا و منطقه عشایری در بخش استمرار حضور داشتند و روستای پوده از توابع شهرستان دهقان استان اصفهان به‌عنوان برگزیده بخش استمرار انتخاب شد. از ۵۴ روستا و منطقه عشایری حاضر در مرحله نهایی، ۱۰ روستا به‌عنوان روستاهای برگزیده و ۱۰ روستا به‌عنوان روستاهای تقدیری انتخاب شدند.
 
برای استفاده هر چه بهتر روستاهای شرکت کننده در ادوار آینده این جشنواره و جهت شفاف سازی، مستندات روستاهای برگزیده ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سال ۱۳۹۸ در دسترس عموم قرار می گیرد.
 
برای دسترسی به این مستندات اینجا کلیک کنید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها