یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
​«آلیس در سرزمین معماها» روی پیشخان کتابفروشی‌ها

مجموعه دوجلدی «آلیس در سرزمین معماها» نوشته ریموند اسمولیان و ترجمه حسام سبحانی طهرانی و صهبا ثابت قدم جهرمی در انتشارات مدرسه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ بدون شک اغلب کودکان و نوجوانان با داستان خیال انگیز «آلیس در سرزمین عجایب» نوشته لوییس کارول آشنا هستند.

«آلیس در سرزمین عجایب» و ادامه آن که «آن سوی آیینه» نام دارد نه تنها در عرصه چاپ کتاب بلکه در دیگر عرصه‌های هنر از جمله فیلم، موسیقی، پویا نمایی، عکاسی و نقاشی تاثیرگذار بوده‌اند و دستیابی به هر کدام از این هنر‌ها کمک شایانی به شناخت سرزمین خیالی آلیس می‌کند. اما آشنایی با مجموعه دو جلدی معمایی که برگرفته از ماجراها و شخصیت‌های این داستان است هم می‌تواند شما را به دنیای خیال‌انگیز آلیس ببرد.

مجموعه دو جلدی، آلیس در سرزمین معماها با نام‌های «سرزمین عجایب» و «آن سوی آیینه» از جمله کتاب‌های سرگرم کننده و در عین حال آموزنده‌ای در جهت آموزش ریاضی و علوم هستند که در انتشارات مدرسه به چاپ رسیده‌اند.

ریموند اسمولیان در این دو کتاب با مجموعه‌ای از معماهای چالش‌برانگیز خواننده را به دنیای آشنا و خیال‌انگیز آلیس می‌برد.

معماهای هر دو جلد از این مجموعه به ترتیب بر گرفته از ماجراها و شخصیت‌های آثار لوییس کارول با نام مشابه طراحی شده‌اند. طراحی معماها در دل داستانی جذاب و آموزنده و همچنین وجود کلید حل معماها در انتهای کتاب ازجمله ویژگی این مجموعه است.

هر یک از این دو مجموعه به ترتیب با 240 و 254 صفحه رنگی و قطع جیبی در فروشگاه‌های سراسر کشور و فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه www.enma.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد. 
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها