شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
انتخاب دبیران علمی و اجرایی اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت

دبیران علمی و اجرایی اولین دوره جشنواره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس دبیران علمی و اجرایی اولین دوره جشنواره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت؛ جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، طی برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی اولین دوره دوسالانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی در سال جاری که به ریاست دکتر علی‌محمد نائینی در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شد اعضاء جلسه به‌­اتفاق آراء آقایان دکتر محسن پرویز و حسن علایی فعال را به­‌عنوان دبیران علمی و اجرایی انتخاب کردند.

شایان‌ذکر است که در این جلسه دکتر علی­‌محمد نائینی؛ ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، دکتر علی شجاعی­‌صائین؛ نویسنده، پژوهشگر و مدیر سابق اداره کتاب وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، دکتر مجتبی سلطانی؛ استاد دانشگاه و رئیس دانشگاه پیام نور پاکدشت، دکتر بهروز اثباتی؛ رئیس اداره عملیات روانی و مقابله با تهدید نرم معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر محسن پرویز؛ استاد دانشگاه و معاون سابق فرهنگی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و حسن علایی فعال؛ ناشر، نویسنده و پژوهشگر حضور داشتند.

در این جلسه ضمن رونمایی از پوستر فراخوان مراسم، مقرر شد که دبیرخانه اولین دوره، فعالیت­‌های خود را در زمینه اطلاع‌­رسانی آغاز و تمهیدات لازم و متناسب با شرایط فعلی و متأثر از بیماری کرونا را در مرحله جمع‌آوری کتاب‌­ها و آثار و نیز داوری و برگزاری مراسم اعلام نتایج در نظر داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها