سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کرونا 30 میلیارد تومان به فرهنگ، هنر و رسانه لرستان خسارت وارد کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته، شیوع ویروس کرونا بیش از 30 میلیارد تومان خسارت به بخش‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای استان وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، احمدحسین فتایی با اعلام این خبر، گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای این اداره کل، خسارات فراوانی را به این حوزه وارد آورده است.

وی افزود: بر همین اساس و طبق برآوردهای صورت گرفته، خسارت‌های وارده به بخش فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای استان لرستان بالغ بر 30 میلیارد تومان است که در مدت زمان کمتر از دو ماه طی اسفند 1398 و فروردین 1399 به وقوع پیوسته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: از این مبلغ، بالغ بر 15 میلیارد تومان خسارت مربوط به بخش‌های فرهنگی، هنری و قرآنی و 15 میلیارد تومان نیز مربوط به حوزه رسانه شامل مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان است.

فتایی همچنین با اشاره به تلاش در جهت حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و جامعه قرآنی استان، گفت: خسارت‌های وارده به‌طور دقیق و با جزئیات کامل به مقامات کشوری و استانی گزارش داده شده و امیدواریم با پیگیری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار لرستان و قول مساعد دولت در جهت حمایت از خسارت دیدگان، بتوانیم بخشی از این خسارات را مرتفع سازیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها